Co jeść, żeby poprawić potencję?

Dbanie o potencję seksualną

O tym, że trzeba dbać o zdrowie wszyscy wiemy. Nie wszyscy jednak wiemy, że dbając o ogólną kondycję organizmu, dbamy także o kondycję seksualną. Łóżkowe kłopoty natury zdrowotnej dają się we znaki zarówno mężczyznom jak i kobietom. Wśród mężczyzn najczęstszym problemem są zaburzenia erekcji. Z kolei u kobiet najczęściej występuje obniżone libido, czyli spadek ochoty na bliskie kontakty intymne. Mężczyźni narzekają na kłopoty ze wzwodem z bardzo wielu powodów. W młodym wieku kłopoty tego rodzaju mają podłoże psychiczne. Erekcja jest blokowana przez emocje związane z przeżywanym napięciem i stresem. Blokują ją również liczne obawy, takie jak obawa przed niechcianą ciążą, zawiedzeniem partnerki, wyśmianiem czy chorobami przenoszonymi drogą płciową. Najczęstszym wiekiem, w którym mężczyźni zaczynają odczuwać problemy z erekcją jest wiek między czterdziestym a pięćdziesiątym rokiem życia. Właśnie wtedy spada produkcja testosteronu – hormonu odpowiedzialnego za seksualną kondycję mężczyzny. Wtedy też dają o sobie znać rozwijające się choroby ogólnoustrojowe negatywnie wpływające na zdolność do osiągania i utrzymywania wzwodu. Dbanie o męską potencję seksualną polega na świadomym przeciwdziałaniu tym schorzeniom. Na spadek testosteronu mężczyzna nie ma żadnego wpływu. Na to czy zachoruje na jedno ze schorzeń cywilizacyjnych utrudniających osiąganie erekcji już wpływ ma. Do chorób, które zaburzają potencję seksualną należą te, w wyniku których dochodzi do stopniowego uszkodzenia układu sercowo naczyniowego. Chorobami takimi są cukrzyca typu II, miażdżyca, choroba wieńcowa, nadwaga, nadciśnienie i otyłość.

Czy można poprawić erekcję?

Oczywiście można, ale najlepiej nie dopuścić do tego, by zaczęła szwankować. Jeśli jednak już tak się stanie, nie trzeba załamywać rąk i rezygnować z udanego życia płciowego. Zamiast tego, trzeba wybrać dobry i skuteczny lek na erekcję. Pierwszym tego typu lekiem była Viagra, której skład opracowano ponad dwadzieścia lat temu. Słynna niebieska tabletka zawiera substancję czynną o nazwie sildenafil. Tę samą substancję zawiera Kamagra – nowszy i równie skuteczny specyfik na wzwód. Korzystając z wybranego leku, trzeba bezwzględnie stosować się do wskazań opisanych w ulotce. Leki na erekcję nie mogą być łączone ze sobą. Nie wolno ich przedawkowywać. Zawarte w nich substancje czynne działają na układ sercowo naczyniowy, dlatego trzeba przestrzegać wszystkich zasad bezpiecznego stosowania. Dostępne na rynku tabletki Viagra i Kamagra są doustne. Przyjmuje się je krótko przed współżyciem. Obydwa działają tylko na mężczyznę w stanie pobudzenia erotycznego.

Co jeść, żeby poprawić potencję seksualną?

Chcąc zachować dobrą potencję lub ją poprawić, trzeba ograniczyć jedzenie potraw tłustych i kalorycznych. Schabowy z kapustą zasmażaną i potłuczonymi ziemniaczkami z dodatkiem masła powinien stanowić rzadki rarytas. Dla potencji i nie tylko dużo zdrowsze jest chude mięso drobiowe bez panierki, ziemniaczki z wody i surówka z kapusty białej, czerwonej lub kiszonej. Im mniej tłuszczów zwierzęcych w diecie tym zdrowiej dla układu krążenia, a co za tym idzie dla potencji seksualnej. Z kolei zamiast słodyczy zawierających sam cukier, tłuszcze trans i zbędne dodatki, warto jeść owoce. Też są słodkie, a przy okazji zawierają mnóstwo witamin i mikroelementów służących zdrowiu serca i układu naczyniowego. Lubisz pieczywo? To białe, bezwartościowe i kaloryczne zastąp dającym wigor i energię pieczywem pełnoziarnistym. Pieczywo to wypiekane jest z mąki z pełnego ziarna, czyli ziarna z łuskami. W łuskach są witaminy i mikroelementy dające zdrową energię i chroniące przed nadwagą i otyłością. W diecie na zachowanie lub poprawę potencji kaloryczne i tłuste sery żółte trzeba zastąpić mniej tłustym twarogiem lub serami niskotłuszczowymi. Męskiemu zdrowiu służą też jogurty naturalne, kefir i maślanka. W takich produktach nabiałowych zawarte jest potrzebne organizmowi wartościowe białko. Dobrej kondycji seksualnej mężczyzny służą oczywiście warzywa. Zawarty w nich błonnik przyspiesza przemianę materii i przeciwdziała odkładaniu się cholesterolu w naczyniach krwionośnych, także tych, którymi krew dociera do prącia podczas stosunku płciowego. Zachowaniu dobrego stanu i kondycji układu krążenia służą też zdrowe tłuszcze. Chodzi o tłuszcze roślinne, takie jak olej rzepakowy i lniany, a także oliwę z oliwek. Tłuszcz roślinny, którego trzeba unikać to olej palmowy. Na szczęście jest go coraz mniej w produktach dostępnych w sklepach. Coraz więcej producentów do swoich produktów dodaje olej rzepakowy. W diecie mężczyzny dbającego o potencję seksualną powinny gościć tłuste ryby morskie, takie jak halibut, łosoś, makrela i tuńczyk. Dieta taka musi zawierać wiele cynku, bo pierwiastek ten wspiera produkcję testosteronu – męskiego hormonu płciowego odpowiedzialnego za kondycję seksualną. Cynk zawarty jest w owocach morza: ostrygach, krewetkach i homarach. Zawierają go również owoce awokado, orzechy, pestki dyni, pestki słonecznika i migdały. W diecie na dobrą potencje powinny znaleźć się też kasze, rośliny strączkowe i warzywa liściaste. Dobrej kondycji seksualnej mężczyzny służy wszystko to, co znajduje się w najnowszej piramidzie żywieniowej. Co ciekawe, uzupełniono ją o ruch, wysiłek fizyczny i wodę mineralną.

Więcej informacji na https://viagra.edu.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *